Rregulloret e reja për fluturimet në Evropë

0

Të dhënat e para se si do të bëhen udhëtimet në Europe e nga jashtë saj, është dhënë në draftin për protokollet përkatëse të Qendrës Evropiane për Parandalimin e Sëmundjeve (ECDC) dhe Agjencisë Evropiane të Sigurisë së Aviacionit (EASA). Megjithëse shumë nga detajet janë ende duke u diskutuar me linjat ajrore, menaxherët e aeroporteve dhe autoritetet përkatëse kombëtare.

Linjat e përgjithshme janë të qarta: termometrat, historiku i fundit, distancat sociale dhe përdorimi i maskave do të bëhen rutinë.

Kujtohet që Komisioni Evropian lëshoi ​​rekomandimet e veta të gjera për udhëtimet të mërkurën, por bëri thirrje për një përpjekje të përbashkët nga EASA dhe ECDC për të zhvilluar rregulla specifike për udhëtimet ndërkombëtare ajrore. Do të thotë që autoritetet kombëtare, si dhe linjat ajrore individuale dhe menaxherët e aeroportit mund të zbatojnë masa shtesë të cilat i shohin të arësyeshme.

Një nga pikat e diskutueshme të direktivave ECDC dhe EASA është se i referohet testeve të pasagjerëve në mënyrë që të lejojë udhëtimin / fluturimin ose përndryshe të ashtuquajturat “pasaporta shëndetësore”. Të dy shërbimet që insistojnë në testet “si kusht udhëtimi” nuk mbështeten nga njohuri shkencore ekzistuese në lidhje me reagimin imunitar ndaj SARSCoV-2 (cilësia, sasia dhe kohëzgjatja e antitrupave njerëzorë) ose metodat e provës në dispozicion (bazuar në laboratorët dhe pikat e kujdesit) “.

Sidoqoftë, EASA dhe ECDC deklarojnë se ata janë duke monitoruar zhvillimet shkencore dhe do të informojne, në varësi të rastit, kur mund të bëhet një test i përshtatshëm. Pra, i takon autoriteteve kombëtare individuale të kërkojnë teste të tilla apo jo. Greqia kishte mbështetur një procedurë provë brenda 72 orëve nga udhëtimi, por nuk ishte përfshirë në draftin e fluturimeve ndërkombëtare nga autoritetet evropiane.

Atëherë, çfarë ofrojnë parimet themelore të planit operacional evropian? Para së gjithash, menaxherët e aeroportit duhet, në përputhje me planin aktual të urgjencës, të emërojnë një koordinator për të siguruar zbatimin e njëtrajtshëm të masave paraprake nga të gjitha agjencitë që ofrojnë shërbime në të dhe kontakti i drejtpërdrejtë me autoritetet e shëndetit publik. Gjithashtu, aksesi në aeroport duhet të jetë i kufizuar për pasagjerët, anëtarë të ekuipazhit dhe stafit, vetëm për raste të veçanta (p.sh. shoqërimi ose marrja e një personi me aftësi të kufizuara, i mituri, etj.). Theksi është vendosur në dekurajimin e pasagjerëve, ekuipazheve dhe personelit të rastësishëm nga ndejtja kot nëpër sallat e aeroporteve para nisjes.

Sigurisht, është planifikuar të aplikohet distanca fizike, përmirësimin e pastrimit të objekteve, higjenën e duarve, pajisjet mbrojtëse personale (PPE) dhe masa të tjera të ndërlidhura në objektet e aeroportit. Kërkohet gjithashtu që materiali informues për të promovuar sigurinë e shëndetit publik të jetë në dispozicion në objektet e porteve / aeroporteve (hyrjet, ekranet e informacionit, portat, sallat e qendrimit, etj.) Si në gjuhën lokale, ashtu edhe në anglisht dhe, kur kërkohet, në gjuhë të tjera bazuar në profilet më të zakonshme gjuhësore të pasagjerëve që përdorin aeroportin. Materiali i promovimit të sigurisë shëndetësore gjithashtu duhet të jetë i disponueshëm në kabinat e anijeve, në vendet e xhepit ose në video sipas praktikave të linjave ajrore.

Shenjat e dyshemesë

Aeroportet, në partneritet me linjat ajrore, “inkurajohen” të marrin masa të duhura për të shmangur radhët sa më shumë që të jetë e mundur në zonat me përqendrim të lartë të udhëtarëve me shenja dyshemeje 1.5-2 m, të cilat do t’i ndihmojnë udhëtarët të ruajnë distancën fizike. 

Kur është e mundur, kontakti me të gjitha llojet e sipërfaqeve duhet të minimizohet, duke përdorur një alternative elektronike, një proces (p.sh. kontrolli në celular, kontakti pa kontakt). Rifillimi i “shërbimeve jo thelbësore të aeroportit (dyqanet / restorantet / sallat e lutjeve / shesh lojërash) duhet të ndiqet gradualisht, duke hapur fillimisht ato që mund të sigurohen me distancë fizike dhe përputhshmëri me rregulloret kombëtare për shërbime të ngjashme jashtë aeroportit”.

Comments

comments

Share.

About Author

Avatar

Leave A Reply

Ky sajt përdor Akismet-in për të pakësuar numrin e mesazheve të padëshiruara. Mësoni se si përpunohen të dhënat e komentit tuaj.