Restorantet italiane i thonë lamtumirë katalogëve të letrës

0

“Arrivederci” në menutë në letër, thonë restorantet italiane.

Ndërsa hapen restorantet, pas mbylljes për koronavirusi, e cila goditi bizneset, pronarët e tyre po kthehen në praktika të sigurta për të tërhequr klientët përsëri.

“Më në fund, pas dy muaj e gjysmë të izolimi, arrita të dilja, jo vetëm të shkoja në supermarket, por edhe në restorant. Është një kënaqësi e madhe që unë ndiej dhe nëse hani mirë, është edhe më mirë ”, thotë një klient restoranti.

53-vjeçari italian sapo ka mbaruar drekën e tij në një restorant në rrethin e Trastevere të Romës.

Nuk ka më katalogë letre

Restorantet, të cilat janë rihapur, po përpiqen t’u ofrojnë klientëve të tyre një përvojë të sigurt, mbi të gjitha, për të shijuar vaktin e tyre.

Në shumë lokale, kjo do të thotë fundi i katalogëve të letrës. Në vend të kësaj, kamerieri mban një kod QR. Konsumatorët i kthejnë telefonat inteligjentë atje, skanojnë dhe më pas menuja shfaqet në ekranin e tyre. Edhe klientët më të vjetër në moshë po përshtaten me procesin e ri.

“Në fillim ata janë të befasuar, disa kanë frikë se nuk do të mund ta përdorin atë, por më pas e kuptojnë se është shumë e lehtë dhe ata janë të lumtur,” tha Maria Chiarare di Felice, një pronare 37-vjeçare lokali.

Kuzhinierët mbajnë maska, doreza dhe syze ndërsa gatuajnë “carciofi alla Romana” (receta lokale).

Tabelat e menuve janë ulur me gati në tokë dhe janë vendosur në mënyrë që ato të jenë një metër larg.

Pasi klientët largohen, stafi dezinfekton tavolinat dhe karriget.

Lagjja nuk është e mbushur me turistë si para pandemisë, megjithatë, pronarja e restorantit nuk e humb optimizmin e saj.

“Shpresoj se mund të kthehemi në jetën tonë normale, të paktën sa më shumë të jetë e mundur, në jetën që kemi jetuar më parë. Asgjë më shumë ”, thotë ajo.

Comments

comments

Share.

About Author

Avatar

Leave A Reply

Ky sajt përdor Akismet-in për të pakësuar numrin e mesazheve të padëshiruara. Mësoni se si përpunohen të dhënat e komentit tuaj.