Prodhuesit e automjeteve provojnë të rihapin degët për rifillimin e punës …

0

Prodhuesit e makinave që mbyllen fabrikat nga pandemia e COVID-19 po përshpejtojnë përpjekjet për të rifilluar punën nga Wuhan në Maranello e Michigan, duke përdorur protokollet e sigurisë të zhvilluara për operacionet e prodhimit të ventilatorëve në Kinë dhe Sh.B.A të nisura javët e fundit.

Disa masa sigurie ndryshojnë nga prodhuesi në prodhues. Prodhuesi italian i makinave sportive Ferrari NV ( RACE.MI ) tha të mërkurën se do të ofrojë teste vullnetare të gjakut për punonjësit që donin të dinin nëse ata ishin të ekspozuar ndaj virusit.

Shefi i sigurisë në vendin e punës i General Motors Co ( GM.N ), Jim Glynn, i tha Reuters të mërkurën GM nuk është i bindur se testet e gjakut janë të dobishme. Por Glynn tha që GM ka studiuar dhe përshtatur masat e marra nga Amazon.com Inc ( AMZN.O ) për të mbrojtur punëtorët e depove, siç është kontrollimi i temperaturës për të kapur punonjësit me ethe para se të hyjnë në vendin e punës.

Prodhuesit dhe furnizuesit e automjeteve janë duke konverguar në një konsensus që kontrollimi i temperaturës, pyetësorët e përditshëm të shëndetit, linjat e montimit të ridizajnuara për të mbajtur punëtorët nga 3 deri në 6 këmbë (0.9 m në 1.8 m) larg, dhe shumë maska ​​dhe doreza mund të bëjnë të mundur fabrikat në shkallë të gjerë të veprojë në mënyrë të sigurt.

“Ne i dimë protokollet për t’i mbajtur njerëzit të sigurt,” i tha Gerald Johnson, nënkryetari ekzekutiv i GM për prodhim global, i tha Reuters në një intervistë. GM ka rinisur degët e automjeteve në Kinë dhe ka mbajtur fabrikat që funksionojnë në Korenë e Jugut, tha ai.

GM nuk ka thënë kur do të rihapin degët e montimit në Shtetet e Bashkuara. Prodhuesit e tjerë të automjeteve janë duke i dhënë datat në publik, edhe pse zyrtarët shëndetësorë dhe politikëbërësit federalë dhe shtetërorë janë të kujdesshëm për të hequr bllokimet shumë shpejt.

“Ju shikoni prodhuesit e automjeteve … ” tha Brian Collie, kreu i praktikës së automobilave të Boston Consulting Group. Duke caktuar një datë publike për të rifilluar prodhimin, ne do sinjalizojmë furnizuesit që të bëhen gati për të rifilluar dërgesat, tha ai.

Pandemia e COVID-19 e ka çuar industrinë globale të automjeteve në kohën më të keqe që nga kriza financiare 2008-2009. Kërkesa e konsumatorit për automjete është shembur pasi qeveritë kanë zbatuar bllokime në Kinë, dhe më pas në Evropë dhe Shtetet e Bashkuara. Për prodhuesit e automjeteve Detroit dhe furnitorët e tyre, mbyllja e kamionëve fitimprurës dhe e degëve të mjeteve sportive në Amerikën e Veriut ka mbytur rrjedhën e parave.

Në Evropë, prodhuesit kryesorë të automjeteve kanë thënë se shpresojnë të fillojnë përsëri ndërtimin e automjeteve në mes të fundit të prillit. Në Shtetet e Bashkuara, disa automobilistë të mëdhenj, përfshirë Fiat Chrysler Automobiles NV ( FCHA.MI ) ( FCAU.N ), Honda Motor Co Ltd ( 7267.T ) dhe Toyota Motor Corp ( 7203.T ), synojnë të rifillojnë prodhimin gjatë javës së parë të majit.

Fiat Chrysler (FCA) dhe sindikatat po diskutojnë planet për masat shëndetësore të rritura në impiantet italiane për të hapur rrugën e rifillimit të prodhimit sapo qeveria të lehtësojë një bllokim kombëtar për shkak të skadimit të 13 Prillit, thanë të mërkurën sindikatat.

Ndër propozimet e sindikatave italiane të Fiat Chrysler, zhvendosja e ushqimeve deri në fund të ndërrimeve, duke lejuar punonjësit të zgjedhin të shmangin mensat, të hanë ushqimin e tyre diku tjetër dhe të lënë punën gjysmë ore më herët pa humbur pagën.

FCA nuk komentoi masat specifike.

Në Shtetet e Bashkuara, disa automobilistë, jo-sindikatë, kanë thënë gjithashtu se shpresojnë të rinisin degët e automjeteve menjëherë javën e ardhshme.

Prodhuesi i gomave Bridgestone tha të mërkurën se planifikon të rifillojë prodhimin e SHBA në 13 Prill.

Por administrata Trump ka thënë që njerëzit duhet të vazhdojnë të praktikojnë distancimin shoqëror deri më 30 prill.

Për prodhuesit e automjeteve në Detroit, sindikata e Bashkuar e Punëtorëve të Auto do të luajë një rol kryesor në vendosjen se kur dhe si do të rindizen filialet.

Presidenti i UAW, Rory Gamble tha në një deklaratë të mërkurën se bashkimi është në “diskutime të thella me të tre kompanitë për të planifikuar përpara zbatimin e standardeve të sigurisë CDC [Qendrat për Kontrollin e Sëmundjeve] dhe përdorimin e të gjitha teknologjive në dispozicion për të mbrojtur të gjithë anëtarët e UAW, familjet e tyre dhe publikun “.

Ndër shqetësimet e sindikatës është që anëtarët që raportojnë se janë të sëmurë mund të largohen nga puna pa penalizime, shtoi Gamble.

UAW ka mbështetur përpjekjet e GM dhe Ford Motor Co ( FN ) për të filluar prodhimin e ventilatorëve në uzinat në SH.B.A., operacione që kanë lejuar kompanitë dhe bashkimin në masat e sigurisë së testit rrugor në shkallë të vogël.

Në fabrikën e montimit të ventilatorëve të GM në Kokomo, Indiana, punëtorët dhe menaxherët janë kujdesur për detaje të tilla kur punonjësve u jepen maska, dhe të vendosin përpara fillimit të punës një pajisje për kontrollimin e temperaturës.

Në fillim, asamblistët e ventilatorit në testim në Kokomo ecën në një sallë përpara se të merrnin një maskë, tha Debby Hollis, një nga punëtorët nga Emiratet e Bashkuara Arabe, javën e kaluar, ajo tha, “Ata na takuan në hyrje dhe na lanë të futeshim vetëm me maska ​​brenda”.

Koha që punëtorët kalojnë duke veshur pajisje shtesë mbrojtëse, kohën e kaluar për të bërë pastrim shtesë dhe përhapjen e punëtorëve në linjat e montimit mund të regulloje dhe produktivitetin.

“Nëse ne mund t’i mbrojmë punonjësit, ne mund të përfundojmë punën,” tha Johnson, shefi i prodhimit GM. “Madhësia e kostos shtesë nuk është e rëndësishme. Kostot do të menaxhohen. “

Comments

comments

Share.

About Author

Avatar

Leave A Reply

Ky sajt përdor Akismet-in për të pakësuar numrin e mesazheve të padëshiruara. Mësoni se si përpunohen të dhënat e komentit tuaj.