“Mbretëreshat e qiejve” dalin në pension pas 50 vjetësh

0

Në një kohë të shkurtër, avioni i famshëm Boeing jumbo, i mirënjohuri 747, tani do t’i përkasë historisë së aeronautikës dhe industrisë moderne në përgjithësi. Megjithëse ende nuk ka njoftuar punonjësit e saj, kompania amerikane planifikon të përfundojë programin e saj të ndërtimit pas 50 vjetësh në shërbim.

Jumbo 747 i fundit do të dalë nga portat e uzinës Seattle në vitin 2022, në një kohë kur prodhuesit e medhej duket se po mbyllin ciklin e tyre me avionë me dy nivele ose dykatëshe e me katër motorë. Konkurrenti evropian i Boeing, Airbus, po përgatitet të ndërtojë A380 Jumbo të fundit, sipas agjencisë së lajmeve Bloomberg. Vlen të përmendet se këto avionë të mëdhenj ishin të njohur për udhëtarët, por jo për linjat ajrore, të cilat ose i blenë ose i morën me qira.

Këto të fundit duket se preferojnë shumë më shumë avionë me dy motorë për fluturime me distanca të gjata. Dhe, në fund të fundit, të dhënat kanë ndryshuar për shkak të koronavirusit dhe kërkesa për udhëtim ajror po zvogëlohet, një analist i transportit ajror në Agjencinë e Partnerëve, vë në dukje se numri i rrugëve të kërkuara për një aeroplan shumë të madh tani është minimizuar.

Në vitin 1970 u shfaq për herë të parë e ashtuquajtura “mbretëresha e qiellit”. Ishte në thelb një veprim i guximshëm që transformoi transportin, por gati e çoi Boeing drejt falimentimit. Versioni 747 për transport pasagjerësh kishte edhe një shkallë të brendshme, e cila rezultoi në një dhomë luksoze, ndërsa në rastin e mallrave kishte hapësirë ​​në hundën e avionit për transportin e makinave dhe madje edhe pajisjet e shpimit. Porositë e tij ndër vite janë 1.571 dhe tejkalohen vetëm nga 777, një model i Boeing përsëri.

Në rastin e A380, kjo transporton 853 pasagjerë dhe sinjalizon ambiciet e mëdha të aeronautikës evropiane, megjithatë, ishte në vitin 2007 që ajo bëri debutimin e saj, dhe linjat ajrore tashmë kishin filluar të ktheheshin tek aeroplanët më të vogël dhe më pak energji. Boeing shpejt kapi kërkesat e reja dhe ndërtoi motorët binjakë 777 dhe 787 Dreamliner, por gjithashtu azhurnoi versionin e vet 747-8 për të marrë shitjet nga A380.

Sipas analistit të industrisë Richard Ambulafia, kjo strategji do të kishte funksionuar nëse bllokimi 747-8 nuk do të ishte goditur nga keqmenaxhimi, duke rezultuar në tejkalime të buxhetit dhe afate. Nga viti 2016 e tutje, sipas analistëve, Boeing humbi rreth 40 milion dollarë për çdo 747-8 dhe përfundimisht uli prodhimin e tij në vetëm gjashtë në vit.

Sipas Z. Ambulafia, prodhimiet e Boeing për transportimin e mallrave do të vazhdojnë të jenë në ajër për shumë dekada pasi të jetë ndaluar prodhimi i tyre, ndërsa për A380, i cili transporton vetëm pasagjerë, ai nuk ka parashikime të favorshme për dekadën e ardhshme.

Sot, 91% e Boeing’s 747 janë në tokë, siç është 97% e A380, sipas llogaritjeve të Kredit Suisse në maj. Air France, Lufthansa dhe Qatar Airways po mendojnë nëse do të mbajnë përgjithmonë A380. Më në fund, raportohet se Airbus duhet të dorëzojë vetëm nëntë avionë të këtij lloji.

Comments

comments

Share.

About Author

Avatar

Leave A Reply

Ky sajt përdor Akismet-in për të pakësuar numrin e mesazheve të padëshiruara. Mësoni se si përpunohen të dhënat e komentit tuaj.