Helikopterët që do të konkurrojnë për të zëvendësuar Apache_in e ushtrisë amerikane

0

Sikorsky dhe Bell Textron Inc. i Lockheed Martin do të garojnë për programin e Zhvillimit të Ushtrisë Amerikane (FARA), u njoftua të mërkurën.

Shërbimi përzgjodhi helikopterin koaksial të Lockheed’s RAIDER X dhe konceptin me një-rotor të vetme “360 Invictus” të Bell për fazën e dytë të programit, në të cilin kompanitë do të hartojnë, prodhojnë dhe testojnë prototipet e tyre, thanë zyrtarët e ushtrisë në një njoftim për shtypin.

“Fokusi ynë është në sigurimin e zgjerimin e aftësive për ushtarët tanë me shpejtësinë e sigurinë” tha Gjenerali John Murray. “Ne po i e bëjmë këto këtu – duke siguruar mundësi që partnerët tanë të industrisë të dizajnojnë, testojnë dhe ndërtojnë e zhvilluar aftësi së bashku me ushtarët tanë për të siguruar që ne të fitojmë në një fushë beteje në të ardhmen.”

Aktualisht, Ushtria po zhvillon FARA dhe Aeroplanet Future Long Range Assault (FLRAA) si pjesë e iniciativës së saj më të madhe Future Vertical Lift , ose FVL. Përpjekja e FVL do të sjellë aeroplanët e rinj pasi shërbimi po modifikon helikopterët e tij të sulmit UH-60  dhe AH-64 Apache .

FARA ka për qëllim të mbushë një boshllëk aftësish të mbetur nga pensionimi i helikopterëve OH-58D Kiowa Warrior. Por vitin e kaluar, Shefi i Shtabit të atëhershëm të Ushtrisë, Gjenerali Mark Milley u tha ligjvënësve se modeli i zgjedhur FARA mund të zëvendësojë përfundimisht gjysmën e flotës Apache të shërbimit, sipas The Drive .

Helikopterët pritet të zhvillojnë demonstrimet e tyre të para të fluturimit në vjeshtën e vitit 2022. Shumat e kontratës nuk u zbuluan.

Ed Henderscheid, ish pilot i ushtrisë amerikane AH-64 Apache, hap dyert në SB-1 Defiant.

“Helikopterët e Sulmit janë përparësia numer një e modernizimit të aviacionit të ushtrisë dhe është integrale për të depërtuar dhe shpërbërë në mënyrë efektive Sistemet e Integruara të Mbrojtjes Ajrore të kundërshtarëve”, tha Bruce Jette, ndihmës sekretari i Ushtrisë për Blerje, Logjistikë dhe Teknologji, në një deklaratë . “Ai do të mundësojë për komandantët luftarakë, aftësi më të mëdha taktike, operacionale dhe strategjike përmes rritjes së ndjeshme të shpejtësisë, shkallës, qëndrueshmërisë, mbijetesës dhe vdekshmërisë.”

Raider ka fluturuar që nga viti 2018 dhe ka tejkaluar shpejtësinë e 200 nyjeve, sipas përfaqësuesve të Sikorsky. Aktualisht po shkrihet në Raider X, i cili do të jetë 20% më i madh për programin FARA .

Helikopteri Sikorsky-Boeing SB-1 Defiant.

Helikopteri “360 Invictus” duhet të jetë në gjendje të fluturojë me shpejtësi më të mëdha se 180 nyje, ose më shumë se 200 milje në orë, thanë zyrtarët e Bell ndërsa zbuluan prototipin në tetor .

Bell 360 Regjistrimi Invictus.  Mirësjellje Bell

Helikopteri, i bazuar lirshëm në sistemin e rotorit të pamëshirshëm të Bell 525, do të ketë gjithashtu një njësi të energjisë shtesë që mund të rrisë shpejtësinë e avionit në fluturim.

Kompanitë e tjera që ishin duke garuar për programin përfshinin: AVX Aircraft Co, partner me L3Harris Technologies; Boeing Co ; dhe Avione Karem.

Comments

comments

Share.

About Author

Avatar

Leave A Reply

Ky sajt përdor Akismet-in për të pakësuar numrin e mesazheve të padëshiruara. Mësoni se si përpunohen të dhënat e komentit tuaj.