A është kriza e koronavirusit e mirë për mjedisin?

0

Që nga fillimi i shpërthimit të pandemisë, shkencëtarët kanë regjistruar një ulje të niveleve të ndotjes së ajrit në të gjitha zonat në botë të prekura nga bllokimet.

Edhe pse faktorë të tjerë mund të kenë kontribuar në uljen e ndotjes, përfshirë ndryshimin e kushteve të motit, nivelet e azotit-dioksidi ndikohen drejtpërdrejt nga aktivitetet njerëzore si transporti dhe industritë, dhe është e pranueshme që ulja të jetë rezultat i qindra e mijëra njerëzve që qëndrojnë në shtëpi. Që nga fillimi i shpërthimit, shkencëtarët kanë regjistruar një ulje të niveleve të ndotjes së ajrit në të gjitha zonat në botë që po kalojnë bllokime. Për shembull, sipas të dhënave nga NASA të cituara nga Guardian, nivelet e dioksidit të azotit në Kinën qendrore dhe lindore janë në rënie prej 10% -30% krahasuar me vitin e kaluar, ndërsa në veri të Italisë, ato janë ulur deri në 40%.A po ndihmon shpërthimi vdekjeprurës i koronavirusit shëndetin e planetit  ?”Në Izrael, shumica e ndotjes së ajrit buron nga industritë dhe veçanërisht nga transporti,” i tha Dr. “Fakti që të gjithë po kalojnë nga makina për të punuar tek shtëpia është duke krijuar një ndotje më pak.” “Në nivelin global, nëse flasim për ndotje, ne zakonisht mendojmë për emetimet e karbonit, të cilat kryesisht kanë të bëjnë me transportin, ngrohjen dhe prodhimin e ushqimit,” tha ajo. “Natyrisht, tani për tani ne nuk po hamë më pak, por ne padyshim po konsumojmë më pak në përgjithësi, dhe ka një ulje të udhëtimit ajror, i cili është një kontribues i madh edhe për ndotjen.”

Makov, i cili ka një doktoraturë në ekologjinë industriale nga Universiteti Yale, tha që aktivitetet lëvizëse nga personi në internet në mënyrë të patundshme po krijojnë përfitime mjedisore. Kriza ekonomike, me njerëz që humbasin punën e tyre dhe për këtë arsye duke pasur më pak para, potencialisht mund të çojë në një ulje të konsumit dhe të udhëtimit, tha ajo, “por unë nuk do ta mendoja atë si një situatë të favorshme.”Makov tha që ajo shpresonte se disa mësime të vlefshme mund të mësohen nga kjo krizë.”Ne kemi të gjithë këtë teknologji të re në dispozicion në ditët e sotme, diçka që nuk ishte e vërtetë deri para disa vitesh,” tha ajo. “Ne mund të kemi një klasë prej 20 personash me mënyra të mira për të bashkëvepruar me njëri-tjetrin dhe një ndërfaqe të mirë të përdoruesit. Ne mund të komunikojmë vërtet lehtë me kolegët jashtë vendit. Të gjitha universitetet në Izrael dhe shumë në të gjithë botën po kalojnë në mësimin në internet. Këto fenomene mund të na mësojnë shumë rreth asaj se si mund të vazhdojmë të veprojmë ndërsa zgjedhim cilat janë elementet kritike për të cilat duhet të fluturojmë ose takohemi personalisht. “”Unë nuk mendoj se ka një mënyre tjetër se për të takuar njerëz personalisht, madje edhe në akademi,” tha Makov. “Zhvillimi i marrëdhënieve dhe ideve personale është shumë i rëndësishëm. Por, pasi të gjithë jemi mësuar të përdorim këto mjete virtuale, mbase të gjithë do të jemi më të kënaqur me ta dhe do të konsiderojmë një thirrje konferencë për diçka që aktualisht ne do të dëshironim të mbledhim në të njëjtën dhomë. “Në lidhje me atë se ulja e ndotjes së ajrit do të ketë një ndikim afatgjatë, ajo tha se një ndryshim i dukshëm do të ishte në shëndetin e njeriut.”Ne kemi të dhëna të qëndrueshme që tregojnë se ndotja e ajrit ka një ndikim në shëndetin e njeriut,” tha Makov. “Në ditë veçanërisht të ndotura, më shumë njerëz vdesin. Më pak ndotje do të thotë më pak njerëz dhe fëmijë me astmë etj. “Një ndikim domethënës do të ndihet gjithashtu në lidhje me gjurmën e karbonit me emetim të ulët të karbonit këtë vit.Ndotja e ajrit nuk është zona e vetme në të cilën kriza e koronavirusit mund të ketë ndikim, tha Makov. Për shembull, Izraeli vuan nga prodhimi i plehrave dhe shpesh përfundon i shpërndarë nëpër parqe ose plazhe. Nëse njerëzit nuk i vizitojnë këto zona, ata nuk do të lënë mbeturinat e tyre atje, tha ajo.”Është e ngjashme me atë që ndodh në Yom Kippur, e cila është dita më e gjelbër e vitit,” tha ajo. Në Yom Kippur në Izrael, pothuajse nuk ka automjete në rrugë, hapësira ajrore është e mbyllur dhe të gjitha aktivitetet tregtare janë ndalur.”Ne kemi reaguar ndaj kësaj krize me shumë veprime të menjëhershme, dhe të gjithë janë tërhequr së bashku për të bërë diçka në lidhje me të. Unë nuk mendoj se ndryshimi i klimës është aq i ndryshëm sa i përket madhësisë dhe numrit të njerëzve që do të ndikojë. Unë mendoj se ka shumë për të menduar se si mund të reagojmë mirë ndaj një krize dhe pse nuk po ndërmarrim veprime kundër ndryshimit të klimës pasi jemi kundër koronavirusit, “tha Makov. Sidoqoftë, ekzistojnë edhe disa rreziqe mjedisore që lidhen me shpërthimin e koronavirusit. Ministria e Mbrojtjes së Mjedisit, për shembull, paralajmëroi për rrezikun e mundshëm të spërkatjes së dezinfektuesve në sipërfaqe në vende publike sepse ato mund të arrijnë në burimet e ujit, njoftoi Haaretz. Për më tepër, është e rëndësishme të qëndroni të kujdesshëm për atë që duhet të besoni. Siç u vu në dukje në një raport të National Geographic të premten, disa lajme rreth kafshëve që shpërndajnë virusin nëpër qytete ose zona ku zakonisht mbizotërojnë qeniet njerëzore që qarkullojnë gjerësisht, janë zbuluar si të pavërteta ose të ekzagjeruara.Për shembull, një video e një delfini që supozohej se ishte njollosur në një kanal të Venecias që u bë virale në mediat sociale dhe që u mor më vonë nga media kryesore, u filmua në realitet në Portin Cagliari në Sardenjë, mijëra kilometra larg. Një tjetër cicërimë që pretendon se mjellmat janë rikthyer në lagunën e Serenissima nuk përmendin që zogjtë në të vërtetë shfaqen rreth lagunës së famshme mjaft shpesh. 

Comments

comments

Share.

About Author

Avatar

Leave A Reply

Ky sajt përdor Akismet-in për të pakësuar numrin e mesazheve të padëshiruara. Mësoni se si përpunohen të dhënat e komentit tuaj.