2.500 kompani gjermane kanë kërkuar ndihmë financiare

0

Pengesat janë ngritur në përpjekjet e qeverisë gjermane për të mbështetur bizneset e vendit, pasi 2.500 ndërmarrje tashmë kanë kërkuar ndihmë financiare në total 10.6 miliardë euro. Burimi i problemit është vendosur në arteriet qendrore të ekonomisë gjermane, industrinë e saj të makinave, e cila po përgatitet për një periudhë të pacaktuar dëmesh të përhershme, duke zvarritur furnizuesit e saj, të cilët janë kryesisht biznese të vogla familjare.

Ministri i Ekonomisë i Gjermanisë Peter Altmeier ka paralajmëruar për një ngadalësim deri në 8% në muajt e përhapjes së koronavirusit. Altmeier theksoi se ekonomia më e madhe e Evropës mund të goditet më rëndë nga kriza financiare. Një ditë më parë, Kancelarja gjermane Angela Merkel ishte drejtuar drejtuesve të rangut të lartë në industrinë e makinave, thelbësore për ekonominë e vendit, duke u përpjekur të planifikonte të rifillonte bimët.

Sipas një raporti të Bloomberg, kancelaria gjermane ka konsideruar masa që duhen marrë kur prodhimi rifillon për të mbrojtur punëtorët. Plani ka të bëjë direkt me ndërmarrjet gjermane të vogla dhe të mesme, të cilat prodhojnë pjesë të makinave dhe janë në rrezik falimentimi.

Në rast se masat kufizuese zgjaten, industria gjermane e makinave, e cila punëson më shumë se 800,000 njerëz, do të goditet shumë. Në mënyrë indikative, çdo javë pasiviteti në njësitë e prodhimit të Volkswagen i kushton kompanisë 2 miliardë euro, sipas Bloomberg.

Barra financiare nga pezullimi i funksionimit të fabrikave u kalohet qindra furnizuesve, të cilët prodhojnë pjesë të makinave. Shtë një industri që përbëhet kryesisht nga bizneset e vogla me pak të punësuar. Në total, furnizuesit e pjesëve gjermane punësojnë rreth 300,000 njerëz.

Kompanitë gjermane, përfshirë industrinë e automobilave, kanë bërë gati 500,000 aplikime për programin Kurzarbeit, i cili u lejon atyre të zvogëlojnë orarin e punës ndërsa punëtorët marrin një pjesë të madhe të pagave të tyre përmes shtetit. Sipas Grec Fucci, një ekonomist në JPMorgan, kjo do të thotë se rreth një e pesta e fuqisë punëtore të vendit punon me kohë të pjesshme.

Sidoqoftë, bizneset e vogla mund të mos jenë në gjendje të marrin likuiditetin e nevojshëm në kohë, duke çuar në falimentime të zinxhirit dhe paralizë të një pjese të ekonomisë gjermane. Sipas kreut të Continental, gjigandi i pjesëve të makinave, nëse mbështetja financiare vonohet edhe për disa ditë, e vetmja mundësi për pronarët do të jetë deklarimi i falimentimit, përndryshe ata do të duhet të kompensojnë dëmin me para nga xhepat e tyre.

Një zëdhënës për Daimler, i cili zotëron markën Mercedes-Benz, i tha gazetës gjermane Stuttgarter Zeitung se Gjermania ka të ngjarë të jetë në gjendje të përballojë një pezullim afatshkurtër të veprimtarisë ekonomike. Sidoqoftë, nëse masat e kufizimit zgjasin tre muaj, qeveria nuk do të jetë në gjendje të përmbushë kërkesat për mbështetje financiare. Kujtohet se qeveria gjermane vendosi të zgjasë masat në të gjithë vendin deri në 19 prill. Shumica e punonjësve të Daimler kanë orë të reduktuara dhe pagat e tyre plotësohen përmes Kurzarbeit.

Sidoqoftë, kompania është ende duke zhvilluar modelin S-Class, i cili është vendosur të dalë në treg më vonë këtë vit.

Comments

comments

Share.

About Author

Avatar

Leave A Reply

Ky sajt përdor Akismet-in për të pakësuar numrin e mesazheve të padëshiruara. Mësoni se si përpunohen të dhënat e komentit tuaj.